Bij Greta en Els

Afbeelding
date_range -
location_onBuurthuis Rozanetuin

Het is ondertussen al ingeburgerd: elke eerste vrijdag van de maand zwaait een duo-uit-de-buurt de deuren van het Buurthuis open voor een gezellige après werkweek.

Greta en Els zijn deze keer het gastkoppel en verwelkomen jullie graag op vrijdag 5 juni vanaf 19 uur in hun Café des Amis.

Met het WK voetbal in aantocht, verandert het buurthuis in een echt voetbalcafé.  En wie weet, win je wel de eerste prijs in de pronostiek !  Maar ook wie enkel een lekker drankje, een toffe babbel en leuke muziek wenst, is aan het goede adres. 

Breng gerust vrienden en buren mee, want iedereen is welkom . Graag tot dan!